woensdag 11 augustus 2010

Review Primark Nail polish

Zoals jullie wel in mijn Engeland shoplog konden zien kocht ik enkele Primark palettejes. Een lipgloss, oogschaduw en nagellak palette. Vandaag ga ik het nagellak palette voor jullie reviewen.
Ik vind het echt superleuk gevonden om nagellakjes in een paletteje te steken. De palettejes zien er trouwens super cute uit! Er zitten 4 lakjes in; Sorbet, Lolita, Blush en Bloom. Ik vind de flesjes er eigenlijk wel redelijk klein en cheap uitzien, maar is zit best wel veel in; 7 ml.

Na 1 laagje ziet is het echt niet dekkend, en het ziet er heel streperig uit!
Na twee laagjes zie je er nog altijd een beetje door, maar het ziet er al minder streperig uit.
Na drie laagjes is het perfect gelakt, en ziet het er helemaal niet streperig uit.
Ik vind het echt supermooie kleurtjes, maar het felroze kleurtje zou ik niet dragen, omdat dat echt niet mijn kleurtje is. De rest vind ik echt supermooi, en ze drogen ook rap.

Dit palette is dus over het algemeen wel de moeite waard om te kopen, behalve dat het eerste laagje een beetje streperig is. En voor de prijs kan je het zeker niet laten liggen! Het kost maar £2!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten