donderdag 12 augustus 2010

Review Wet'n Wild Ultimate sheer foundation + leuke tip!

Ik kocht bij de kortings actie op het Wet'n Wild gamma in de Di enkele dingen, en deze foundation is er 1 van. Deze ga ik dan ook vandaag voor jullie reviewen.
Deze foundation zit in een knijpfles, op zich geen probleem, maar ik had toch liever een pompje gezien, dat vind ik toch nog net iets fijner dan dit. Ik kocht deze foundation in het lichtste kleurtje; Ivory.
Zoals jullie kunnen zien is deze foundation perfect mijn kleur. Ik ben echt blij dat ik nu eindelijk eens een kleurtje gevonden heb dat helemaal mijn huidskleur is! Hij is ook best wel dekkend. Voor mij moet hij niet perfect dekkend zijn, want dan vind ik dat er altijd onnatuurlijk uitzien. Deze foundation is ook makkelijk uitsmeerbaar. Er zit 31 ml in, wat er op zich niet zo veel uitziet, maar je hebt echt niet veel nodig! Deze foundation kan ik ook perfect als concealer gebruike. Daarvoor breng ik eerst een laagje foundation aan, en dan breng ik op de plaatsen waar het nodig is een beetje meer aan, dat kan je perfect doen.

En voor de prijs moet je deze foundation ook al niet laten liggen. Normaal kost deze foundation €4,49 maar door de korting betaalde ik maar €2,25 meer, echt een koopje!

en ik heb ook nog een tip voor jullie! Ik heb ergens gelezen dat je in Rotterdam Sleek palettes kan kopen. Bij Yari Hair & Cosmetics op het Zuidplein achter de H&M, dus een leuke tip voor de mensen die daar in de buurt wonen! De paletten kosten €8,99 per stuk

Hebben jullie ervaring met Wet'n Wild foundation?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten