maandag 9 augustus 2010

Review Wet'n Wild eyesparkle

Tijdens de -50% korting actie op het gehele Wet'n Wild gamma in de Di kocht ik deze schatjes. Ze zijn verkrijgbaar, maar ik kocht voorlopig enkel deze twee.
Ik kocht 18 Utopia en 17 Desert. Utopia was gebarsten toen ik terug thuis kwam, dus ik denk dat ik met mijn tas ergens tegen gebotst ben :s
Dit is Desert, een paletteje met heel mooie bruintinten? Er zit ook een spiegeltje en 2 spons applicators bij, maar die gebruik ik niet omdat ik veel liever mijn eigen kwasten gebruik.
Het motiefje is echt zoooo gorgeous! Ik vind het echt super gedaan, en een leuk idee om de kleurtjes eens zo in een paletteje te steken dan gewoon in kubusjes naast elkaar!
Ik vind de kleurtjes best wel goed gepigmenteerd, behalve het laatse, maar dat kan je als basiskleurtje of als matte highlighter gebruiken. Ik vind het echt een mooie kleuren combinatie!
En het tweede paletteje is Utopia. Hier zie je terug het spiegeltje en de applicators.
Toen ik dit paletteje in de DI zag liggen wou ik het direct hebben, de kleuren combinatie zag er zoooooooooo mooi uit, en het zijn niet echt kleuren die ik normaal zou kopen, dus leek het mij wel de moeite waard om het eens uit te testen.
Wauw! Ze zijn echt zo prachtig gepigmenteerd! En ik ben zo verliefd op het kaki groene en het rossige kleurtje, echt prachtig!

Zoals jullie zien ben ik vol lof over deze palettejes, dus als je deze in de winkel ziet, moet je er zeker eens passeren! Ze waren dan ook nog eens supergoedkoop door de solden! Ik betaalde maar €2,50 per stuk! Echt geen geld voor zo'n mooie palettejes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten