maandag 19 juli 2010

Huge shoplog #1

Ik ben net terug van op kamp, ik ging 2 weekjes op kamp naar oxford, en dan gingen we ook nog 2 daagjes naar londen, dus ik wil jullie graag laten zien wat ik allemaal gekocht heb. Ik ben echt wel blij met de dingetjes die ik gekocht heb.

Ik heb echt heel veel dingetjes gekocht vind ik zelf, maar er waren nog heeeeeeeeeeeeeeel veel dingen die ik had willen meebrengen :s .

Ik ga jullie alleen het beauty gedeelte laten zien, want ik heb eigenlijk superweinig kleren gekocht ( 2 tasjes, een paar teenslippers en een oxford pull), dus dat is niet echt de moeite waard om te laten zien. Ik ga jullie ook nog enkele dingen laten zien die ik 2 daagjes voor ik vertrok gekocht heb.

Ik ga ook proberen om de volgende weken zo veel mogenlijk van deze dingen te reviewen voor jullie.

Ok, hier komt alles, enjoy!

                                   LONDEN - OXFORD

primark bronzer(£3) - primark blush / highlighter(£2,50)

primark eye shadow palette(£2) - primark lip gloss palette(£2) - primark nail polish palette(£2)

primark toner(£1,50) - primark face scrub(£1,50)

 
The body shop raspberry puree body lotion(£3) - The body shop shimmer cubes (18)(£8) - sample hand cream

MUA 2xblush (£1/st.)- MUA 4x oogschaduw mono(£1/st.) - MUA 1x eye dust (£1)- MUA 3x lipstick(£1/st.)

Beautyuk 3x eyeshadow palette (1,3,4) (£3,49/st.)- Beautyuk 2x nagellak (peach melba, smokey lilac)(2 voor £3)

Olay beauty fluid (£3,49)- Colection 2000 Angelic palette(£3,99)


Sleek Storm palette(£5,99) - Sleek tinted lip conditioner (pink cadilac)(£3,99)


BELGIE

The body shop kwastenset (€15)


Rituals magic blush (€6) - Rituals massage from heaven body lotion (€4)

Gosh blush (electric pink)  - Gosh soft'n shine lipbalm (Angel)

Zo, dit was het dan. Kheb misschien een beetje te veel gekocht, maar ik ben wel heel blij met de meeste dingen die ik gekocht heb. Ik vind het wel jammer dat ik de eerste 2 weekjes van de vakantie ben gegaan, want nu heb ik de nieuwe LE's van Essence en Catrice gemist, kga deze week nog eens in het kruidvat gaan kijken, maar ik vrees dat er niet veel meer over gaat zijn :s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten