zondag 25 juli 2010

TBS Shimmer cubes

Toen ik in Engeland was waren het daar ook solden, ook in The Body Shop. Ik zag er verschillende supermooie dingen liggen zoals blush, oogschaduw, bodylotions,scrubs,.... en shimmer cubes! In BelgiĆ« vind ik die altijd veeeeeeeeeeeeeel te duur, ik denk dat ze ongeveer €20 kosten hier! Maar daar zag ik ze liggen voor maar £8, dat is omgerekend ongeveer €10, en dat valt echt wel mee voor shimmer cubes vind ik.

Dit zijn ook hele mooie kleurtjes, maar ik had liever een bruine variant gehad, maar enkel deze waren met korting. Er zijn 3 lichte kleurtjes en 1 donker. Ik vind het wel jammer dat er maar 1 donker kleurtje inzit :s
Zoals de naam het al zegt zijn het vier kubusjes, er zit echt superveel in, en je kan er dus ook superlang mee doen.



Ik vind het allevier mooie kleurtjes! Het eerste kan je perfect als highlighter gebruiken. Het roze en groene zijn in het echt veel mooier dan op de foto, maar ik kon het er niet goed opkrijgen. En het laatste is een supermooi zwart/ grijzig kleurtje, echt onwijs mooi!

Ik snap dat de meeste mensen de normale prijs van de shimmer cubes heel duur vinden, maar als je ze met korting ziet mag je ze zeker niet laten liggen, want daar zijn ze veeeeeeeeeeeel te mooi voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten