zondag 18 juli 2010

nieuwe opbergdoosjes

Wauw! Hier ben ik zooooo blij mee! Ik was samen met Frauke naar de Loods geweest, dat is zo een winkel waar ze allemaal goedkope spulletjes verkopen ( pyjama's, make-up, opberdoosjes, kookgerei,...). Meestal vind ik daar niet echt iets, vooral geen make-up ( ze verkopen er bijna alleen Casuelle), maar plots zag ik deze adorable doosjes staan, en die kon ik gewoonweg niet laten staan!




Ze zijn zo mooi! Ik ben echt zoooooo dol op Marilyn monroe, ik heb er postkaartjes, posters,... van. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke opbergmethode voor mijn stash, omdat mijn stash anders gewoon los in mijn ikea kastje zit, en dat is heel wanordelijk. Ik kocht er 3 ; eentje voor mijn oogschaduws, eentje voor mijn lipproducten en eentje voor mijn gezichtsproducten en blushers. Ze waren trouwens maar €2,50 per stuk.

Hoe bergen jullie je stash op?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten