woensdag 5 januari 2011

Made By Madelon


Made by Madelon is de heerlijk leuke webshop van Madelon. Daar verkoopt ze mooie én unieke sieraden. Je zal dus nooit iemand anders tegenkomen met hetzelfde sieraad aan dus. Heel leuk om dat te weten! Ze volgt de laatste trends op, dus wil je helemaal fashionable zijn, neem dan zeker eens een kijkje!

En vind je zelf niet echt iets voor jou, dan vind je zeker een leuk cadeautje voor je moeder, zus, vriendin,.... Altijd leuk om zo'n uniek cadeautje te krijgen!

Als je zelf niet goed kan kiezen tussen al dat leuks kan je ook een verassingscadeautje bestellen van een zelf te bepalen bedrag. Je krijgt altijd een leuk sieraad thuis! Heel leuk voor jezelf of om cadeau te geven aan iemand anders!

En mocht dat dan toch nog niet helemaal je ding zijn, dan kan je Madelon ook een sieraad naar je eigen smaak en met je eigen wensen laten maken! Wie wil nu niet zijn eigen sieraad ontwerpen?

Hier enkele voorbeelden van prachtige sieraden uit de webshop:





Ik heb ook een paar prachtige juweeltjes van Madelon in huis, en ik ben er echt dol op! De juwelen zijn prachtig en de service is super! Madelon is echt heel vriendelijk en de verzendig gebeurt snel en goed. Alles is goed en mooi ingepakt en je krijgt direct een "ik wil meer" gevoel. ^^



Dit prachtige armbandje met 3 verschillende bandjes. Eentje met een ijzeren bandje, een geweven wit en eentje met grijzen kraaltjes. Echt superleuk en je kan het bij veel dingen combineren.


En dan deze veren oorbellen. Toen ik ze binnenkreeg was ik toch niet zo overtuigd omdat ik ze toch een beetje te lang vond bij mij. Maar nu kan ik echt niet meer zonder! Ik heb ze al zo vaak gedragen en ik heb er al verschillende complimenten over gehad! Echt supermooi! Het is mij wel niet gelukt om ze deftig op de foto te krijgen als ik ze aanheb.

Ben je ook zo benieuwd geworden naar deze webshop? Neem dan zeker eens een kijkje bij Made By Madelon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten