dinsdag 4 januari 2011

Lush snow fairy douchegel


Wie kent deze douchegel nu niet? Waarschijnlijk is dit toch wel de bekendste douchegel ever! Heel girly roze met lieve paarse glinstertjes erin, je voelt je al direct een prinsesje!
Natuurlijk heb ik het over Snow Fairy van Lush!


Deze komt maar 1 keer op een jaar uit en dat is in de kerstcollectie. Heel jammer vinden velen, want het is hun favoriete douchegel en daarom slaan ze maar direct een voorraad in. Denk ik er ook zo over? Dat lees je in deze review!

Als ik deze douchegel in de Lush zie kan ik niet weerstaan! Het schreeuwt gewoon "koop mij!". En wie kan deze nu laten staan? :p
Ik las er al veel positieve dingen over en vond het nu ook wel eens tijd om deze aan mijn deskundig oog te onderwerpen ^^ Allereerst de geur, echt lovely! Het ruikt hetzelfde als de bubblegum lip scrub, mierzoet dus! Als je geen zoetekauw bent is dit dus helemaal niets voor jou! Als je deze op je showerpuff doet is het echt heaven! Je word helemaal omring door deze zalige geur en de hele badkamer ruikt er naar! En een voordeel is dat je hem ook als shampoo/ conditioner kan gebruiken! En daarvoor gebruik ik hem ook. Na mijn shampoo smeer ik dit heerlijke goedje in mijn haar en tadam....heerlijk zacht haar! Echt een favoriet van mij!

Alleen de prijs valt misschien een beetje tegen, je betaald €10,95 voor 250 gram, €18,50 voor 500 gram en rond de €8/9 voor 100 gram.

Zijn jullie ook zo dol op Lush Snow Fairy?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten