zondag 31 augustus 2014

L'oréal rouge caresse lipsticks


Ik ben dol op mooie, dekkende lipsticks, maar af en toe hebben mijn lippen ook eens rust nodig. Dan smachten ze naar een verzorgend product. Gelukkig bestaan er ook nog fantastische producten die verzorgend zijn én nog een licht kleurtje aan je lippen geven zodat je je niet direct "naakt" voelt. Een van mijn favoriete producten hiervoor zijn de rouge caresse lipsticks van L'oréal. Zoals je in de naam al kan horen zijn ze meer dan gewoon een lippenbalsem, ze hebben eigenschappen van een lipstick.


De lipsticks zitten in een zilveren huls met daarrond een doorzichtig omhulsel. Ik vind dat ze er lekker speels uitzien. Ook hebben de bovenkant allemaal een verschillend kleurtje zodat als je meerdere hebt je ze gemakkelijker uit elkaar kan houden. Ik heb intussen vier kleurtjes in mijn bezit, en ik denk dat het er wel meer zouden kunnen worden. Ik heb de kleurtjes aphrodite scarlet, tempting lilac, rock 'n mauve en rebel red in mijn bezit. Alle vier heel verschillende kleurtjes die een licht kleurtje afgeven.


V.l.n.r: Aphrodite scarlet - Tempting lilac -  Rebel red - Rock 'n mauve

Aphrodite scarlet is een kleurtje dat moeilijk te beschrijven is, het zit een beetje tussen koraal en roze in, met minuscule glittertjes, maar die zie je in principe niet terug op de lippen.

Tempting lilac is de nude-kleur van de vier. Het is een nude kleur, maar dan met een lila ondertoon. Ik vind dit een mooi alternatief op de gewone nude-kleurtjes. 

Rebel red is een mooie aardbei-rode kleur. Een felrode kleur, maar goed draagbaar omdat het geen dekkende kleur is. 

Rock 'n mauve is de meest gewaagde kleur van de vier. Een mooie felpaarse kleur. Hier moet je wel wat lef voor hebben om dit te dragen, maar ik heb gemerkt dat het een kleur is dat mijn wel staat.

Ik vind dit echt heel fijne producten. Ze verzorgen de lippen goed terwijl ze een mooi kleurtje afgeven. Ze brengen heel gemakkelijk aan, maar ze blijven wel niet lang op de lippen zitten. Op zich niet zo'n probleem want deze lipsticks zijn heel gemakkelijk en snel zonder spiegel aan te brengen.Ze zijn wel niet echt goedkoop; €14,95 is niet echt goedkoop voor een lippenbalsem/lipstick, maar het zijn echt wel fijne producten.

Wat vind jij van de rouge caresse lipsticks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten