woensdag 16 juli 2014

NOTD Revlon flowers




Ik heb besloten dat woensdag mijn NOTD-dag wordt. Vanaf nu kan je dus elke woensdag mijn nagels van de afgelopen week verwachten. Deze week ging ik voor een lakje van Revlon. Ik denk niet dat ik hiervoor al een lakje van Revlon geprobeerd had, maar ik moet toegeven, de kwaliteit bevalt me wel. Hier draag ik twee laagjes van 799 Plum night. Daarover heb ik met een wit nagellakje van Ciaté op mijn wijs en middel-vinger bloemen getekend met behulp van mijn dottingtool. Daarover een laagje van mijn Ciaté topcoat, en klaar is kees. 



Ik ben echt dol op dit donkerpaarse plum kleurtje. Een heel winters kleurtje, maar ik ben er wel voor te vinden. Deze nail-art zit nu na 5 dagen nog steeds perfect op mijn nagels zonder enige chipwear. 

Wat is jouw mening over Revlon nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten