donderdag 24 juli 2014

Models own scented nailpolish + Pink Fizz


Ik weet nog dat ik enkele jaren geleden mijn eerste Models Own nagellakje kocht, ongeveer 4 jaar geleden denk ik. Het was toen enkel bij River Island verkrijgbaar en zelfs bijna niet online. Nu is het gelukkig op veel meer plaatsen en in vele webshops verkrijgbaar. Ik heb mij onlangs nog 3 lakjes aangeschaft bij Beauty-queen omdat ik nog een cadeaubon had liggen, dus dat kwam goed van pas :)


Ik heb de lakjes van Models Own altijd goed gevonden omdat ze heel snel drogen. Er was slecht één minpuntje; de geur. Deze ruikt heel chemisch en sterk, nog sterker dan vele andere lakjes. Daarom twijfelde ik een beetje om er nog een paar bij te kopen. Toen ik de scented lakjes zag staan had ik de oplossing gevonden; snel drogende nagellak en daarbovenop nog een heel lekker geurtje. Ook kocht ik een roze glitternagelak. Ik weet dat glitters echt een ramp zijn om eraf te krijgen, maar het lakje was echt te mooi om te laten staan. 


De babyroze kleur ruikt heel toepasselijk naar aardbeien en de mintgroene naar appeltaart. Als je de geur in de winkel wil testen, moet je gewoon op het stickertjes op de bovenkant van de dop scharten, en de geur komt je tegemoet. In de geur van de aardbeien was ik een beetje teleurgesteld. Als je op de dop ruikt ruikt het echt naar pure aardbeien, maar op je nagels komt deze geur totaal niet terug. De mintgroene nagellak ruikt wel heel lekker op de nagels. Tot een paar dagen erna ruikt je lekkere groene appels als je aan je nagels ruikt. En geloof me, met zo'n geur op je nagels ruik je er best wel vaak aan ;).


Van alle lakjes heb ik twee laagjes aangebracht, en ze geven alle drie een mooie dekking. De scented nagellakjes zijn mooi creamy en zonder glitters. Twee heel mooie pastelkleurtjes. De glitterlak is na 1 laagje half dekkend, en na twee laagjes bijna volledig dekkend. Hierbij is voor een volledige dekking toch wel drie laagjes nodig. Maar dan heb je ook echt wel een heel mooie glittermanicure. Dit was een kleurtje dat ik nog niet in glitternagellak had, dus een mooie aanwinst voor mijn stash. 


Models Own Strawberry Tart


Models Own Pink Fizz


Models Own Apple Pie

Wauw wat zijn dit mooie lakjes! Echt supermooi voor nu in de zomer te dragen. Ik denk dat ik nu wat sneller terug naar Models Own lakjes ga grijpen. De lakjes houden bij mij zeker een week perfect uit, maar dit is bij mij eigenlijk bij alle nagellakjes, dus dat is niet echt een referentie. Ze kosten €6,95 dus zijn ongeveer €5 goedkoper dan Essie nagellakjes. Scheelt toch direct een stuk in de portemonnee.

Wat is jouw favoriete nagellak merk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten