dinsdag 22 juli 2014

Catrice Josephine's joy lipstick


Ik ben tegenwoordig echt niet meer mee met de limited edition collecties. Ik heb het gevoel dat er vroeger veel meer aandacht aan besteed werd, en nu niet of nauwelijks. Vorige week liep ik door het kruidvat en vond ik er een lipstick in de uitverkoop van een limited edition van enkele maanden geleden, en wauw wat is hij mooi. Ik heb hem sindsdien als enkele keren gedragen, en misschien moet ik eens vaker bij de limited editions stilstaan.



Deze lipstick komt uit de Feather's and pearls collectie die deze winter uitkwam. Hierin zaten voornamelijk rode en gouden producten. Lekker glam voor de feestdagen. Deze lipstick draagt de naam Josephine's joy. De derde lipstick in rij in deze collectie. 


Het is een lipstick die tussen rood en roze inzit. Een beetje een roze/burgundy kleur. Echt heel mooi en heel speciaal. Een kleurtje dat me ook echt leuk staat vind ik. De structuur van deze lipstick is ook heel prettig. Heel romig en creamy, en mooi dekkend. Zorg wel dat je lippen mooi gescrubt zijn, want deze kunnen al wel eens benadrukt worden.


Vind jij soms mooie koopjes bij het Kruidvat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten