donderdag 26 juli 2012

Maxfactor flipsticks lovin' it!


Er zijn al zoveel reviews en swatches op het internet gegooid van deze schatjes de laatste tijd, maar ik ga er toch nog eentje bijdoen :p Ik ben ook enorme fan van deze dubbelzijdige lipsticks. Je kan de kleurtjes apart gebreuken of er een soort van ombre-lip mee creƫeren. Dan breng je de donkerste kleur aan in de uiterste hoeken van je mond en vervolgens breng je de lichtste kleur aan op het middelste gedeelte van je lip om zo je lippen optisch te vergroten.


De flipsticks zijn lekker hydraterend en brengen heel gemakkelijk en smooth aan. Ze drogen mijn lippen niet uit en benadrukken geen velletjes. Ook is er voor ieder wat wils qua kleurtjes. Hieronder de swatches.


05 Bloomy pink - 15 Boreal mauve - 25 Salsa red


30 Gipsy red - 40 Melody brown


05 Bloomy pink


15 Boreal mauve


25 Salsa red


30 Gipsy red


40 Melody brown

Mijn ultieme favorieten zijn toch Bloomy pink en Salsa red en deze heb ik toch al een paar keer gedragen en ze verbazen me steeds op nieuw van hun houdbaarheid. Ik heb steeds het gevoel dat ze van mijn lippen verdwenen zijn, maar ze zitten er nog steeds op. Ze stainen als het ware een beetje in mijn lippen. En zelfs bij het uitgaan na een paar drankjes zit hij er nog perfect op. Gotta love it! <3

Deze flipsticks zijn te koop voor €12,49 per stuk. Heb jij ze al geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten