vrijdag 27 juli 2012

Essence my skin tinted moisturiser


Ken je dat gevoel dat je huid toch net wat extra dekking kan gebruiken maar het toch net ietsjes te lekker weer is om een dikke laag make-up op je huid te smeren? Dan heb ik de oplossing voor jou! Gebruik een getinte dagcrème. Het heeft de verzorgende werking van een dagcrème, maar dan met een licht kleurtje erin. Verwacht niet de dekking van een foundation, ook niet die van een bb cream, maar het zal je huid toch net ietsjes meer egaliseren. Je kan nadien altijd nog een concealer gebruiken indien nodig.


Toen ik de getinte dagcrème van Essence tegenkwam kon ik hem niet laten liggen. Ik heb er denk ik iets van een €3 voor betaald. Echt goedkoop. Deze dagcrème ligt niet in het Essence schap zelf, maar vind je terug bij de andere Essence my skin verzorgingsproducten. Ik heb er nog steeds geen reviews van gelezen, terwijl ik deze al 2 maand ofzo in mijn bezit heb. Ik weet niet of het komt doordat er geen persberichten van geweest zijn of omdat niet zoveel mensen weten dat hij bestaat.




De getinte dagcrème is verkrijgbaar in twee versies, voor de lichte en voor de donkere huid. Het heeft een gele ondertoon, dus voor mensen met een roze ondertoon is deze niet echt geschikt. Je hebt echt niet veel nodig. De hoeveelheid op de foto hierboven is al te veel voor mijn hele gezicht. Hij smeert gemakkelijk uit en laat geen vettig laagje achter op mijn gezicht. Deze dagcrème geeft mij een gezonde glow zonder dat mijn gezicht er vettig uit.


Heb jij deze getinte dagcrème al in de schappen zien liggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten