maandag 25 juni 2012

NOTD: NYC mint macaroon


Just in, and already lovin' it! ^^ Ik liep enkele daagjes geleden in het Kruidvat en stond stil voor het NYC schap en zag dit gorgeous lakje staan waar iedereen over bezig is, dus kon ik gewoon niet anders dan het kopen, en guess what? Already a favorite! En voor die 2/3 euro kun je het gewoon niet laten staan he!


Het is de perfecte mintkleur. Ik heb zelf enkele mintkleurige lakjes, maar die zijn net ietsjes te licht, en deze is echt perfect! Dekt perfect in 2 laakjes zonder strepen achter te laten. Btw, de lijntjes die je op mijn nagels ziet zijn niet de nagellak, maar gewoon mijn nagels zelf. Note to myself, nagels dringend eens met een buffervijl bijwerken! :p

Heb jij nog aanraders voor mintkleurige nagellakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten