zondag 24 juni 2012

NOTD marine life


De laatste weken ben ik weer helemaal into nail-art, en dat is er wel aan te zien! Er zijn al verschillende motiefjes de revue gepasseerd, tribal print, aardbei print, bolletjes, watermeloen, alleen was het toen niet in mij opgekomen om er foto's van te trekken, maar toen ik deze gisteren maakte heb ik er toch maar enkele foto's van getrokken. ^^


Als basis heb ik een van mijn favoriete nagellakjes van het moment op, 'It blue my mind' van Catrice off course. Dit is ook een kleurtje dat bijna non-stop op mijn teennagels te zien is. Een mooie donkerblauwe kleur, die toch de nodige vibe heeft. Dan heb ik een streepjespatroon aangebracht met een witte tippainter van So Easy. Afwerken met een laagje topcoat van Herôme and done! :)


Ik vond het gisteren ook wel toepasselijk om een marine kleedje aan te trekken met juist hetzelfde patroontje en dan met rode ballerina's eronder om helemaal in de marine sfeer te blijven.

Yay or nay? Ben je zelf ook helemaal into nail-art, of hou je het toch liever simpel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten