dinsdag 10 april 2012

Playboy play it rock!


Nadat Playboy vorig jaar al 3 vrouwengeurtjes uitbracht kwam er dit jaar een nieuw geurtje op de markt, namelijk play it rock. Ik liep hem een tijdje gewoon voorbij in de winkel omdat ik playboy geurtjes toch een beetje tricky en misschien zelfs een heel klein beetje sletterig vind :p maar toen ik dan toch eens ging ruiken was ik echt positief verrast door dit geurtje. Hij ruikt superlekker én is daarbovenop nog eens goed betaalbaar!


- Top: saffron, rode appel, rode sinaasappel
- Midden: passiebloem, frangipani, african orange flower
- Basis: tonk a boon, patchouli, ebony hout

De eerste geur die je tegemoet komt als je hem opspuit is redelijk zoet en best wel zwaar. Maar na een tijdje komt er een frisser geurtje dat ik echt superlekker vind. De geur blijft toch wel een halve dag hangen, wat toch best wel lang is voor zo een goedkoop geurtje! Als je op zoek bent naar een basic en lekker geurtje kan ik je deze zeker aanraden!

Prijzen:
30ml => €12.99
50ml => €16.99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten