vrijdag 6 april 2012

Favoriete primer: MAC matte gel primer


Vandaag ga ik jullie iets vertellen over mijn favoriete primer. Deze primer heb ik al langer dan een jaar denk ik, en er zit op dit moment denk ik nog 1/3de in, de foto's zijn al een tijdje geleden genomen :p. Het werd dringend eens tijd dat ik hierover iets schreef. Hij is wel redelijk prijzig, maar ik vind het echt een super product! ^^


De primer komt in een klein tubetje met 15 ml product erin. Heel weinig zullen jullie denken, en believe me, dat dacht ik in het begin ook. Maar gelukkig heb je maar een ienieminie drupje per keer nodig voor je hele gezicht.


Dit is de hoeveelheid die je voor 1 keer ongeveer nodig hebt. Helemaal niet veel dus. Dit is een materende primer dus op basis van siliconen. Doordat er siliconen inzitten is deze heel gemakkelijk in te werken en maakt het je gezicht superzacht én mat. Een geweldig product voor mij dus, met mijn vetter huid! ^^

Welke primer gebruik jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten