maandag 2 april 2012

MAC tendertone in Tread gently


Een product dat ik echt al een hele tijd heb ik deze fantastische tendertone van MAC. Deze was heel populair toen hij uitkwam, dus ik ben blij dat ik deze heb kunnen bemachtigen. I'm glad I have it. Ik vind het wel jammer dat ik er maar eentje heb. Die rode leek me ook nog fantastisch mooi voor de zomerdagen. Maar soit, klaar voor some prettyness?



De tendertones zijn enkele jaren geleden al eens gereleased door MAC en ze waren toen ook onwijs populair. Deze beauty komt uit de shop/cook collectie van MAC. De tendertones komen in dezelfde glazen potjes als de paint pots en de fluidliners. Mooi en stijlvol, wel redelijk zwaar om mee te nemen. Met deze potjes moet je ook direct al een beetje voorzichtiger zijn dan met een lippenbalsem in een plastic potje. De substantie van de tendertones zitten tussen een lipgloss en een lippenbalsem in, echt supermooi!


Hierboven zie je de swatch van Tread gently, een gelige lippenbalsem met een mooie gouden glans erin. Echt prachtig als de zon erop zit. En ze hebben ook nog eens een délish smaakje, watermeloen jum! Ik vind deze echt een aanrader! Als je de kans nog krijgt om deze te kopen zou ik het zeker doen, maar ik vrees dat ze zo goed als uitverkocht zijn :(

Vroeger kostten de lippenbalsems van MAC €15, maar ze hebben kortgeleden al hun prijzen veranderd dus denk ik dat ze nu €16 kosten.

Heb jij een van deze schatjes kunnen bemachtigen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten