maandag 26 maart 2012

W.I.C by Herôme Frankrijk collectie



Oh gosh, I love Herôme! Altijd die vrolijke lakjes met hun leuke namen. Zo een amazing groot assortiment en ze blijven me steeds verbazen met hun leuke kleurtjes. Nu heeft Herôme weer een superleuke collectie uitgebracht, namelijk de Frankrijk collectie, met zoals je wel al kan raden 6 lakjes met namen van Franse steden, me likey! ^^



Als eerste Lille, deze is absoluut mijn favoriet van deze collectie! Op het moment dat dit artikel online komt heb ik dit prachtige lakje ook al voor de derde keer intussen op mijn nagels, dat zegt wel al genoeg zeker? :p Lille is een mooi gouden lakje met een bruine sheen erdoor, très chic als je het mi vraagt!



La Rochelle lijkt een beetje op Lille, maar de sheen erdoor is niet bruin, maar een beetje groenig, perfect voor deze lentedagen!


Marseille is een prachtig bruin lakje met groene en blauwe shimmers erin, supermooi, vooral als de zon erop schijnt, je krijgt er echt zo een zomers gevoel van! Deze is wel iets minder dekkend dan de andere lakjes uit deze collectie, hiervoor had ik 3 laagjes nodig, voor de rest maar 2.



En dan finally Toulouse, you know I love blue.... Een heel mooi azuurblauw lakje om bij weg te dromen. Perfecte dekking en dé perfecte kleur. Can't say more...:p

Ik vind deze lakjes er allemaal heel glamourous uitzien door de mooie shimmer erdoor, perfect om een saaie outfit mee te pimpen!

Deze lakjes kosten €7,50 per stuk of €12,50 voor 2. Perfecte deal toch! Al lijkt het me wel moeilijk om maar 2 lakjes uit het assortiment van Herôme te kiezen :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten