zaterdag 5 november 2011

Perfecte lipcombinatie!


Vandaag ga ik jullie een van mijn favoriete lipcombinaties van de afgelopen tijd laten zien. Het ziet er heel naturel en zeker niet overdone uit, perfect voor overdag om naar school te gaan. En het blijft bovendien ook nog een paar uurtjes zitten, dus zeker een favoriet van mij!



Voor deze lipcombinatie gebruik ik 2 lipproducten; een lipstick en een lipgloss. De lipstick is er eentje uit een oude Catrice collectie (Oceana) met de naam "ocean sunrise" en ik vermoed dat velen onder jullie die ook wel zullen hebben, want het was best wel een gehyped kleurtje op die moment. Deze lipstick is een kleurtje dat heel dicht bij mijn eigen lipkleur ligt en dat ik best wel veel draag. De lipgloss is er eenje uit de €1 lijn van ELF, een hypershine glossje in de kleur "berry cherry". Ook weer een heel neutraal en best wel sheer roze kleurtje. Dit is mijn favoriete low end lipglossje!


Links zie je de lipstick in "ocean sunrise", in het midden het ELF lipglossje in "berry cherry" en rechts zie je de twee boven elkaar. Omg, how I love this combination! <3


Hierboven zie je een full face foto waarop ik deze lipcombinatie draag. Zoals je ziet is het heel neutraal en perfect draagbaar. Ik vind het persoonlijk ook best wel goed bij mij staan, al zeg ik het zelf :p

Wat vinden jullie van deze lipcombinatie? En wat is jullie favoriete combi?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten