vrijdag 4 november 2011

Fekkai advanced brillant glossing


Sinds kort zijn de haarverzorgings producten van Fréderic Fekkai verkrijgbaar bij Ici Paris XL. In het gamma van Fekkai zitten een verschillende luxe haarproducten waarvan ik er vandaag graag 2 aan jullie ga laten zien er er mijn mening over ga geven...


Namelijk over deze 2 heerlijke producten, de brillant glossing shampoo en condioner. Ik ben echt onder de indruk van de verpakking. Ze zien er zo luxe en tegelijk ook wel redelijk simpel uit, maar het zit hem juist in de details. Mmmm, en de geur is echt my cup of tea! Ze ruiken echt delishhh! Echt heerlijk fris naar citus met toch een vleugje van olijf erdoor.


Toen ik de verpakkingen voor het eerst in mijn handen had en zag dat er olijf olie inzat was ik bang dat ik er vettig haar ging van krijgen.... en ik kreeg gelijk :( Deze shampoo en conditioner werken voor mijn perfect als ik ze niet samen gebruik, maar van zodra ik ze samen gebruik krijg ik er echt na een dag al heel vettig haar van. Ik mag ze ook niet te veel beurten achter elkaar gebruiken, want dan krijg ik hetzelfde gevolg. Ik ben echt dol op deze shampoo en conditioner, want het maakt mijn haar echt superzacht, shine en het ruikt amazing, maar ik kan hem jammer genoeg niet vaak gebruiken... Dus deze gebruik ik heel af en toe eens als eens als ik shiny en zacht haar wil. Jammer, maar zo kan ik er toch langer van genieten :p

Ik heb hier bij anderen al veel reviews van gezien, en de meesten kunnen deze shampoo en conditioner zonder probelemen gebruiken, maar ik ben ook niet de enige die er vettig haar van krijgt. Gelukkig kan je hem dan wel af en toe eens gebruiken...

Deze shampoo en conditioner van Fekkai zijn te koop bij de Ici Paris XL voor de prijs van €23 voor 236 ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten