donderdag 11 augustus 2011

Wishlist Forever21

Zo zo, hier ben ik weer met een wishlist. Deze keer niet van make-up maar van kledij! Gisteren kreeg ik een mailtje met de mededeling dat de Forever21 3 september open gaat in Antwerpen! Super natuurlijk, of toch niet? Neeeeee! Net dezelfde dag als de release van de Mac me over collectie! :o Dan zal de Forever21 nog enkele weekjes moeten wachten vrees ik :( Maar hier toch alvast mijn wishlist vol leuke kleding!

Seashore stripes dress


€21,75

Striped racerback dress


€14,75

Striped woven romper


€23,75

Matelot trouser short


€15,75

Cuffed short w/belt


€18,75

Linen-blend paper bag skirt


€19,75

Essential woven shorts


€15,75

Totaal: €130,25

Omg, zo leuke dingen allemaal! En ik heb dan nog niet tussen de juwelen, shoenen en t-shirts gekeken! :) 7 kledingstukken voor 130 euro vind ik op zich nog wel meevallen. Al weet ik nu al zeker dat ik op die moment wel weer bijna blut zal zijn xd

Hebben jullie al een wishlist voor de Forever21 of hebben jullie al een bezoekje gebracht aan die in Brussel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten