vrijdag 17 juni 2011

Stem Evelien naar NY!

Waarschijnlijk wisten jullie wel dat sinds enkele weken 9 ambassadeurs door Wella gekozen zijn om de pro series ambassadeur van Wella te worden. Wat hield dat in? Ze kregen een heleboel Wella producten opgestuurd van Wella samen met enkele handige tools voor je haar en daarmee moesten ze gedurende enkele weken elke week een tutorial, update,... over online zetten. Als ik me niet vergis waren het er 6 in totaal. Nu is die periode afgelopen, en nu komt het spannendste, het stemmen! Dit kan je doen door op de afbeelding hieronder te klikken.


Ik heb zelf natuurlijk ook een persoonlijke favoriet, en dat is Evelien van Honeypopland! Evelien is echt een hele lieve en sociale blogster. Ik ken haar niet in real-life, maar hopelijk komt dat er ooit eens van. Af en toe heb ik eens leuke twitter gesprekjes met haar, and she's soooo sweet!


Lauren Conrad inspired vlecht


Visgraatvlecht tutorial

 Hierboven zie je twee van Evelien's leuke haartutorials! Super hé! Vind je ook dat Evelien het verdiend om te winnen? Stem dan zeker op haar via deze link! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten