dinsdag 14 juni 2011

Skinfood Peach sake perfect concealer



 Vandaag ga ik jullie mijn favoriete under-eye concealer van het moment laten zien; de Peach sake perfect concealer van Skinfood. Skinfood is een japans merk dat sinds kort verkocht wordt bij BBcreamshop.
 


De peach sake perfect concealer bevat zoals de naam al wel doet vermoeden perzik sap en extracten. En laat perzik nu eens mijn favoriete fruit zijn! Als je het tubetje open doet komt de zalige perzikgeur je al tegemoet! Natuurlijk merk je niets meer van die geur als je de concealer onder je ogen hebt aangebracht, maar het is toch een leuk detail! ^^


 Zoals je op de swatch kan zien heeft de concealer een gelige ondertoon. En concealers met gele ondertoon hebben de speciale gave om blauwe plekken (wallen) weg te werken! Super dus als je een beetje te laat bent opgebleven! Ik dacht eerst dat het absoluut niet mijn kleur ging zijn, maar vanaf het moment dat ik de concealer begin in te werken past hij zich als het ware aan aan mijn huidskleur, echt raar! Hij lijkt perfect voor mijn! Binnenkort ga ik een updates make-up routine doen (na mijn examens) en daarin ga ik ook deze concealer gebruiken, dus wil je zien hoe deze concealer er uit ziet bij mij? Hou dan zeker mijn blog in de gaten!

Deze concealer is voor €10,95 verkrijgbaar bij BBcreamshop

Edit: Er is een technisch probleem opgetreden bij BBcreamshop. Er is pas geleden bericht gekomen uit Korea dat de Skinfood Peach sake perfect concealer uit de handel wordt gehaald. Deze concealer kan dus niet meer besteld worden. Wel komt er een vervanger die volledig dezelfde verpakking,... heeft. Deze wordt niet als concealer genoemd, maar als BBcream. Normaal zou deze dezelfde werking moeten hebben als de concealer, maar dat ga ik dus binnenkort voor jullie testen! Jullie mogen dus zeker een vergelijking tussen de twee verwachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten