woensdag 22 juni 2011

Garnier ambre solair zonneproducten



ja,jA,JA!!!! Het is weer zomer! Al valt daar op het moment absoluut niet veel van te merken, zo'n typische Belgisch weertje! Gelukkig dat het tijdens de examens ook zo slecht weer was, want als het snikheet is kan ik absoluut niet leren. Nu de zomer terug begonnen is is het natuurlijk belangrijk dat je je gaat beschermen tegen de zon. Het is veel gemakkelijker om je gewoon snel eens in te smeren dan later met huidproblemen door de zon te zitten! Garnier heeft ook enkele zonneproducten in haar assortiment, en die laat ik jullie vandaag graag eens zien...


Als eerste de  Garnier ambre solaire light & silky met factor 30. Deze is ideaal voor mensen die snel verbranden en dus een hogere factor nodig hebben. De verpakking vind ik zelf wel heel handig doordat je de zonnecrème gewoon direct op je lichaam kan spuiten. Geen gemors en gedrup met tubes,... meer. De geur vind ik ook echt fantastisch, lekker zomers! Echt een heel fijne zonnecrème!



Dan heb ik ook nog een heel fijne zonnecrème voor kinderen om aan jullie te laten zien. Het is niet omdat er kinderen opstaat dat je dat niet kunt/mag gebruiken. Deze zonnecrème heeft een extreem hoge factor, factor 50. Ideaal als je in de felle zon zit en snel verbrand. En nog een voordeel aan deze zonnecrème is dat hij waterbestendig is, dus ja kan direct het water in zonder je ergens zorgen over hoeven te maken!

Deze zonnecrèmes van Garnier zijn verkrijgbaar in de drogisterij. Welke zonnecrème(s) gebruik jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten