donderdag 26 mei 2011

NOTD: bridal flowers


Vandaag heb ik terug een NOTD voor jullie. Deze had ik vorige week op en ik vond hem best wel geslaagd. Dus bij deze ga ik hem ook eens aan jullie laten zien. Het is met een lakje van de Catrice 60 seconds nail couture lijn die jammer genoeg niet meer te koop is. Ik heb er zelf enkele lakjes van, en ze lakken allemaal stuk voor stuk superfijn!


Dit kleurtje is Impulsive red, een beetje een vampy bordeau kleurtje, echt zoooo prachtig! Dit is echt een van mijn favoriete rode kleurtjes van alle tijden! ^^






Op de nagellak heb ik superschattige nagelstickertje van Nailtopia geplakt. I'm in love with them! Ik vind ze echt veel leuker dan gewone stickertjes omdat ze 3D zijn en zo toch meer dimmensie geven aan je nagels. Ik heb er echt superveel complimentjes over gekregen. Deze NOTD is bijna een week blijven zitten, wat ik toch wel een behoorlijk lange tijd vind! Sinds kort ben ik weer helemaal into nailart, dus jullie zullen zeker meer nagel-updates van mij mogen verwachten in de toekomst! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten