woensdag 25 mei 2011

Essence You rock lipstain


Essence bracht een tijdje geleden een nieuwe LE uit namelijk de You rock collectie. De collectie zelf sprak me niet echt aan, maar de lipstains wou ik toch wel hebben! Wel jammer dat er maar 1 kleurtje bij ons te verkrijgen was, namelijk de donkerste; your pink is on fire.


De lipstain ziet er als een stift uit en mijn vriendinnen op school keken dan ook nogal raar op toen ik deze bovenhaalde xp. Beetje raar om daarmee je lippen te gaan bijwerken ^^ Door het puntje kun je de stain gemakkelijk aanbrengen. Je kan er heel easy je lippen mee inkleuren.

Zonder iets.

Deze lipstain is best wel knallend van kleur. Het is een beetje een frambooskleurtje met een paarsige ondertoon. Hij is het meest draagbaar als je een heel dun laagje aanbrengt, wat ik hieronder ook gedaan heb. Zo vind ik hem best nog wel mooi om overdag te dragen. Als je natuurlijk meerdere laagjes doet wordt hij minder draagbaar.

Met de lipstain.

Bij een stain moet je wel zorgen dat je je lippen op voorhand scrubt, want ander zie je de velletjes nog meer dan anders. De stain blijft echt lang zitten. Ik had hem 's avonds opgedaan om de foto's te maken, daarna met make-up remover eraf gedaan wat niet echt lukte, en de avond daarna zat hij er nog op! Echt mega-longlasting! Hiermee kan je dus ook perfect eten en drinken zonder dat je je zorgen moet maken ofdat hij er nog wel opzit! Echt een aanrader!

Deze lipstain kan je tijdelijk nog verkrijgen in de drogisterij voor €1,99!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten