vrijdag 18 maart 2011

Ordinary Sundays


Vandaag ga ik het hebben over een amazing leuke webshop! Geloof me, you gonna like it! Het is Ordinary Sundays!


"Ordinary Sundays als naam is een paar jaar geleden ontstaan toen Jenny zich intensief bezighield met mode illustraties.

Ondanks de liefde en passie was er ook een gevoel dat de mode illustraties veel te oppervlakkig waren. Het ging altijd over de perfecte meisjes in de perfecte cocktailjurkjes met de perfecte cocktails.
Vanuit dat idee onstond de naam Ordinary Sundays, met als onderliggende gedachte dat je gewoon jezelf kunt zijn op een gewone zondag. Doen en zijn waar je zin hebt. Zonder verplichtingen, zonder dat strakke jurkje, zelfs met een kater, als dat jou uitkomt. En dan natuurlijk niet alleen op de zondag.
Dit gevoel is vertaald in een accessoire lijn. Elk sjaal heeft zijn eigen verhaal, passend bij je stemming. OS dicteert niet, maar verrijkt. Jouw persoonlijkheid."


Kijk eens hoe mooi deze sjaal toekwam! Heel leuk in een zakje met een leuk strikje eraan. I was in love with it! Ordinary Sundays heeft niet een heel groot assortiment, maar aan de producten en de verzending wordt dan wel weer heel veel tijd besteed! Echt een pracht van een merk!


Omg, ik ben hier echt dol op! Deze sjaal is zo leuk om te combineren op een kleedje, rokje, jeans,.... Hij past echt bij zoveel kledingstukken!  De sjaal die ik heb is de "leafs nude" sjaal. En je ziet direct waarom er voor deze naam gekozen is. Hij is echt heel mooi nude en je ziet er ook lichtjes de vorm van blaadjes in. Omg, zo adorable!



Zie je de blaadjes? Prachtig he! Ik heb deze sjaal al enkele keren gedragen en ik heb er echt superveel complimentjes over gehad! De afmetingen van deze sjaal zijn 1 meter op 1 meter, dus hij is lekker groot om helemaal om je te drapperen.

Ben je ook zo nieuwsgierig geworden naar deze prachtige sjaal? Neem dan zeker eens een kijkje op de website van Ordinary Sundays! Je zal het je zeker niet beklagen, beloofd!

Ik zal binnenkort een artikeltje online zetten waarin ik deze sjaal draag, of misschien heb ik hem wel in een van mijn volgende filmpjes aan, dus kom zeker eens een kijkje nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten