zondag 20 maart 2011

Nailtopia


Vandaag ga ik het hebben over een webshop waar iedereen die graag nail art doet dol op gaat zijn! Een webshop vol, maar dan ook vol met leuke nail art accesoires; nailtopia! Heaven on earth! Ze verkopen vooral nagel stickers, zodat je zelfs een saai nagellakje helemaal kan pimpen! Per seizoen komen er een heleboel nieuw bij, dus helemaal up-to-date! Zelf heb ik enkel velletjes uit de lente collectie (de lente begint morgen ,maandag ^^). Ik ben nu echt helemaal into nagelstickers de laatste tijd, dus heb ik er al enkele nail looks mee gemaakt. In dit artikeltje laat ik er maar eentje zien, maar mijn andere heb ik vandaag gemaakt en daar heb ik nog geen foto's in daglicht van kunnen trekken, dus die kunnen jullie deze week waarschijnlijk nog verwachten!


Zelf heb ik madeliefjes, sterretjes, viooltjes en mooie witte 3D bloemetjes. Pretty pretty pretty!


En met die laatste prachtige bloemetjes heb ik dan ook een nail art gemaakt! Ik heb ze aangebracht op een prachtig lief roze lakje van Paese waar ik enkele dagen geleden iets over geschreven heb.


Ik vind de bloemetjes echt zo mooi! Ik heb ze express niet op elke vinger gedaan omdat ik het lekker rustig wou houden, maar je kan het natuurlijk ook op elke vinger doen als je dat liever hebt!

Ben je ook nieuwsgierig geworden naar al die prachtige nagelstickers? Neem dan zeker eens een kijkje in de webshop van Nailtopia!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten