vrijdag 11 maart 2011

L'oréal Color riche lipsticks


L'oréal heeft enkele prachtige juweeltjes in hun assortiment: de Color riche lipsticks. Zelf heb ik er twee, en daar wil ik jullie vandaag iets meer over vertellen.


De lipsticks komen in de bekende gouden en chique verpakkingen. Deze stralen echt pure luxe uit vind ik!


Zelf heb ik de kleur   (een heel felle roze kleur) en  ( een heel mooie nude kleur met een glanzende finish). Het l'oréal logo staat zelfs op de lipstick zelf! :o Prachtig!


Hier heb ik de swatches voor jullie. Zoals je al kan zien is de roze lipstick heel licht en vrij sheer. Leuk voor als je een felle ooglook hebt en je de lippen rustig wilt houden. De roze kleur is echt heel knallend. Echt een in your face kleurtje. Deze is dan weer perfect als je een rustige ooglook hebt en je een accent op je lippen wilt leggen.

Beide zijn het heel mooie kleuren! De lichtroze is meer draagbaar, maar de felroze is dan weer leuk voor een speciale gelegenheid. Ze smeren beide heel gemakkelijk uit en blijven toch een 2/3-tal uurtjes zitten. Daarna werk je ze best toch eventjes bij als je iets gegeten hebt.

Ik vind het zeker aanraders! En als je de lipstick in de drogisterij ziet liggen moet je ze zeker eens swatchen! Je zal versteld staan! Er is zoooo veel keuze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten