zondag 13 maart 2011

LaLiek tassenhanger


Vandaag ga ik het over een merk hebben die echt prachtige handtassen verkoopt!
LaLiek. Ik kende het merk zelf nog niet, maar nu ik de handtassen gezien heb ben ik echt blij dat ik dit merk nu ook ken.

LaLiek heeft winkels in Duitsland, Nederland en België, dus neem zeker eens een kijkje op de website van Laliek om te kijken of er eentje bij jou in de buurt is!

Buiten handtassen verkopen ze ook enkele prachtige tassenhangers! Tassenhangers, wat is dat nu weer? vraag je je waarschijnlijk af! Ik zal het jullie uitleggen. Het is iets wat jullie waarschijnlijk allemaal handig zullen vinden!



De tassenhanger zit verpakt in een mooi zwart doosje met een strikje een rond. Echt een juweeltje! Het geeft je direct een  luxe gevoel



En dan de tassenhanger zelf. Ik heb er eentje met een camee poppetje erop. Ik vind hem echt zo mooi! Dit is toch echt leuk om dit boven te kunnen halen als je ergens bent!


Maar waarvoor dient hij nu? Hebben jullie dat soms ook al gehad? Je bent ergens iets gaan eten of gaan drinken en je moet je tas neerzetten op een vieze vloer. Niet fijn he! Deze tassenhanger leg je op de tafel zoals op de foto hierboven en dan hangt hij lekker naast je in de lucht! Super uitvinding he! Nooit meer moet je je tas op een vieze en natte vloer zetten!

Je kan deze tassenhanger en een mooi assortiment handtassen kopen in een winkel van LaLiek. Neem zeker eens een kijkje op de site om een winkel in je buurt te zoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten