woensdag 28 juli 2010

Sleek tinted lip conditioner review

Je kan moeilijk naar Engeland gaan zonder iets van Sleek mee te brengen, dus kocht ik een tinted lip condititoner en een palette, maar vandaag ga ik het over de tinted lip conditioner hebben.
Ik kocht een tinted lip conditioner in het kleurtje 947 Pink Cadillac. De verpakking vind ik echt superleuk! Er zit ook SFP15 in, een must, want je zou niet willen dat met dit warme weer je lippen verbranden!
Pink Cadillac is een heel mooi roze kleurtje, ik denk dat het een kleurtje is dat iedereen wel staat. Deze lipconditioner ruikt superlekker naar vanille, normaal haat ik vanille echt, maar deze kan niemand weerstaan!
lippen zonder iets
lippen met de tinted lip conditioner

Zoals jullie zien is het een heel mooi kleurtje, ik ben er echt verliefd op!Hij blijft ook goed zitten, zelfs na ik iets gegeten en gedronken heb zit hij er nog op! Hij is samen met mijn vaseline mijn favoriete lipbalm!

Je kan deze tinted lip conditioner enkel in Engeland kopen in de Superdrug voor een kleine £4, maar hij is echt fantastisch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten