maandag 26 juli 2010

Review Beautyuk I

Ik ben vorige week naar Oxford op kamp geweest en daar heb ik een paar dingen van Beautyuk gekocht in de Superdrug, dat is hetzelfde als het kruidvat hier, maar daar hebben ze veel leukere merken, zoals Sleek, Barry M.,.... Ik kocht er 3 palettejes en 2 nagellakjes, maar vandaag ga ik de paletten voor jullie reviewen



Als eerste kocht ik paletteje 1, een supermooi palette met 10 shimmery kleurtjes. Ze zijn allemaal supergepigmenteerd, en je kan er zelfs enkele als highlighter gebruiken. Vooral de bruine en de groene zijn supermooi.




Als tweede kocht ik paletteje 3, een palette met grove shimmers er in, ze zijn weer super gepigmenteerd, vooral het zwarte, dat is echt superzwart! Ik vind vooral de linkerhelft mooi, want ik draag  nooit roze of blauw.




En als laatste kocht ik paletteje 4, dit vind ik eigenlijk nog het mooiste palette van allemaal, gewoon simpele matte kleurtjes, en enkele shimmer. In dit palette zitten de kleurtjes waar ik het meeste van hou; bruin en groen. Ze zijn weer zoooooo mooi gepigmenteerd. Alle swatches zijn trouwens maar 1 veeg.

Ik vind al deze palettejes supermooi, het enige nadeel is dat ze enkel te koop zijn in Engeland, in de Superdrug. Ze zijn echt supergoedkoop, ze kosten maar £3,49 per stuk. Als je in Engeland bent moet je zeker eens gaan kijken in de Superdrug voor deze mooie palettejes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten