maandag 9 augustus 2010

Review Essence Return to paradise eyeshadow

Ik vertelde jullie al dat ik de oogschaduw palettejes van de Return to paradise collectie heb gekocht, en ik ben er echt verliefd op! Ik wist niet dat Essence zooo mooie oogschaduw kon maken!
Als eerste kocht ik het paletteje palm tree party. Dit is een paletteje met een groene, gouden en bruine baked eyeshadow. Ik dacht natuurlijk wel dat het goed pigment ging zijn omdat de meeste baked eyeshadows wel goed gepigmenteerd zijn, maar zo goed had ik ze nu ook weer niet verwacht ^^
Wauw! Zo mooi! Ze zijn echt supermooi gepigmenteerd en ze hebben een mooie glans. Ik vind het ook een superleuke kleuren combi!
En als tweede kocht ik het paletteje Kockatoo. Een mooi paletteje met een paarse, gele en bruine baked eyeshadow. Ik weet dat de paarse oogschaduw nogal blauw lijkt, maar het is echt een mooi paars kleurtje.
Oh! Ze zijn echt zo mooi! Ik ben vooral blij met het gele, omdat je niet veel gele oogschaduws vind die zo mooi gepigmenteerd zijn als deze!

Dus echt wel chapeau Essence! Ze zijn echt wel de mooite waard! Dus ik zou zeggen, als je ze nog niet hebt, rennen naar het Kruidvat voor ze uitverkocht zijn! Je kan ze kopen voor €2,99.

Hebben jullie deze gorgeous palettejes al gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten