donderdag 7 augustus 2014

Hema longer lasting lipstick 01


Ik kan wel zeggen dat ik een lipstick meisje geworden ben. Ik grijp bijna alle dagen naar een lipstick, en tegenwoordig laat in mijn lipglossen links liggen. Je moet ze wel vaker aanbrengen, maar ze blijven niet in je haar plakken. Ik grijp tegenwoordig echt vaak naar felle kleurtjes. En toen ik deze beauty bij de Hema zag liggen kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. Hij is enorm mat, en beloofd long lasting te zijn, dus ik was benieuwd!


De verpakking is heel clean en basic. Gewoon zwart in een hoekige huls. Niet heel speciaal, maar meer kan je natuurlijk niet verwachten voor €3,50. Ik koos voor de kleur 01. De andere kleurtjes bevatten glitters, en dat is toch niet mijn ding, dus deze ging met mij mee naar huis.  Hij heeft geen naam maar een nummer, wat ik wel een beetje jammer vind. Een naam geeft toch altijd net dat tikkeltje extra aan een lipstick. 



Wauw wat is dit een mooie kleur! Dit is een heel mooie felle frambooskleur. Hij is minder fel dan vele felle roze kleurtjes, maar toch ook echt wel fel. Hij is enorm mat en superdekkend. Hierdoor kan hij wel een beetje uitdrogend zijn, dus de lippen op voorhand hydrateren is echt wel een must! Hij blijft ook echt wel lang zitten, gedurende de dag moet ik hem niet veel bijwerken. Hij overleeft een hapje en een drankje en staint de lippen ook een beetje. Dus als de lipstick aan het vervagen is, is de kleur toch een deel in de lippen getrokken. 


Jep, ik ben fan! Voor de rest waren er niet echt speciale kleuren, behalve nog een felle rode. Maar deze is echt wel een topper. Hij dekt supermooi, blijft lang zitten, en heeft een waanzinnig pigment. Ook de prijs is echt supervriendelijk, namelijk €3,50!

Heb jij deze lipsticks al gespot bij de Hema?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten