donderdag 1 augustus 2013

Currently testing wenkbrauw producten

 
Ik heb onlangs enkele nieuwe wenkbrauw producten aangeschaft en deze ben ik nu volop aan het testen. Maar ik wou ze jullie toch al laten zien en er al kort mijn mening over zeggen. Vroeger deed ik nooit echt iets met mijn wenkbrauwen omdat ik het nooit echt belangrijk vond, maar nu is het toch iets wat ik dagelijks doe. Ik zorg er voor dat mijn wenkbrauwen er toonbaar uitzien. Ik ben nooit echt tevreden over mijn wenkbrauwen, maar ik probeer ze er toch zo goed mogelijk uit te laten zien.
 
 
Als eerste deze eyebrow filler van Catrice. Vroeger gebruikte ik altijd een doorzichtige wenkbrauwgel van Essence, maar ik wou er nu eentje met een kleurtje proberen. Een minpuntje is dat deze gel maar in 1 tint verkrijgbaar is, en niet iedereeen dezelfde wenkbrauwkleur heeft. Dus Catrice, breng maar snel nog een paar andere tinten in het assortiment!
 
 
Deze gel heeft een soort van mascaraborsteltje, waardoor je gemakkelijk met het borsteltje het product door je wenkbrauwen kan kammen en het zo aanbrengen. Het brengt niet te dik aan en geeft alle haartjes net dat beetje extra kleur zodat ze er net iets voller en netter uitzien. Ook zorgt deze gel dat de haartjes mooi op zijn plaats blijven gedurende de dag.
 
 
De gel heeft deze lichtbruine caramelkleur en past perfect bij mijn wenkbrauwen. Wat ik ook positief vind is dat de gel mijn wenkbrauwen niet crispy maakt wat de doorzichtige gel van Essence wel deed. Ik vind dit zeker een aanrader. Ik heb ook al veel positieve dingen over de wenkbrauwgel van de Hema gehoord, dus die zal ik binnenkort ook eens aanschaffen en gaan testen.
 
 
Vervolgens schaftte ik mij ook twee nieuwe wenkbrauwpotloodjes aan, eentje van de Hema en eentje van Catrice. Ik nam van beide de lichtste tint mee. Vroeger vulde ik mijn wenkbrauwen altijd in met wenkbrauwpoeder, maar ik vind een potloodje toch gemakkelijker en sneller werken. Wel moet je oppassen voor harde lijnen, maar gelukkig zit er een spooly aan de achterkant zodat je het potlood een beetje kan vervagen.
 
 
Dit zijn de spoolies, of hoe je het ook moet schrijven :p De bovenste is van de Hema en de onderste van Catrice. Ik vind die van de Hema het fijnst omdat hij langer is en precieser werkt dan die van Catrice. Met die van Catrice kan ik echt niet werken en ik vind hem een beetje nutteloos, ze zouden hem net iets langer en fijner moeten maken om goed te zijn.
 
 
En dan hier de swatches van beide. Links hebben we het potloodje van de Hema en rechts het potloodje van Catrice. Qua kleur leunen ze een beetje tegen elkaar aan, en passen ze allebei uitstekend bij mijn wenkbrauwen. Maar qua structuur vind ik die van de Hema fijner. Hij brengt net iets soepeler en zachter aan dan die van Catrice. Die van Catrice is stroef en je moet echt hard duwn om er een lijntje mee te zetten. Iets wat niet echt aan te raden is voor je wenkbrauwen omdat ze dan nogal rood kunnen aanlopen.
 
Zoals je hierboven kan lezen heeft Hema toch wel op alle vlakken voor mij gewonnen.En zelfs qua prijs doet Hema het beter. Sorry Catrice, maar nice try ;)
 
De eyebrow filler kost €3,49
Het Hema wenkbrauwpotlood €1,75
Het Catrice wenkbrauwpotlood €2,49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten