dinsdag 30 juli 2013

Hema chalky eyeshader review + swatches

 
Zien deze schatjes er niet adorable uit? Precies kleurpotloodjes, maar nee, het zijn oogpotloodjes! Ik kwam deze onlangs tegen bij de Hema en besloot om ze een kans te geven. Ik koos er twee leuke blauwe kleurtjes uit en onderwierp ze aan mijn kritisch oog. Ik vind het altijd leuk om een simpele daily ooglook op te vrolijken met een kleurrijk potloodje op mijn waterlijn en onderste wimperrand. Het is iets dat iedereen kan en dat er niet ordinair uitziet.
 
 
Als je ze gewoon in je pennenzak zou steken zou niemand merken dat het oogpotloodjes zijn. Aan de huls zie je direct welke kleur je vast hebt, handig als je nogal veel potloodjes in je stash hebt zitten. Ze zijn dikker dan gewone regular oogpotloodjes, ja kan ze dus als oogschaduw/ basis gebruiken en als eyeliner. Maar als oogschaduw vind ik ze misschien net ietsjes te stroef.
 
 
De eyeshaders brengen zacht aan en zijn lekker romig. Ze zijn enkel verkrijgbaar in matte tinten.Ze blijven goed zitten, zelfs op de waterlijn. Ben je niet zo voor de blauwe kleurtjes? Niet getreurd, want er zijn in totaal 5 kleurtjes verkrijgbaar; deze twee tinten, een gele kleur, een perzik kleur en een paarse kleur.
 
Deze eyeshaders zijn verkrijgbaar in de Hema filialen voor €3 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten