dinsdag 16 oktober 2012

EOTD: a touch of blue


Vandaag heb ik weer een ooglook voor jullie. Eigenlijk is dit de laatste tijd bijna mijn go-to ooglook geworden. Op mijn ooglid een simpele look met bruine tinten en soms een goud of groen en dan onder mijn oog een blauw lijntje. Totally love it!


De ooglook alleen is heel rustig, maar door het blauwe lijntje heb ik direct een wakkere blik en een mooiere oogopslag. Ik hou echt van een gekleurd lijntje onder mijn oog. Het ziet er zo uniek uit en je kan het perfect matchen met de kleren die je aanhebt. Je kan het gewoon alledaags aandoen zonder dat het er too much uitziet.


De oogschaduws die ik in deze look gebruikt heb komen uit het Too Faced natural eye palette. De oogschaduwbasis is van Too faced, daarover mijn painterly paintpot, een zwart oogpotloodje van Catrice en een teal blauw oogpotloodje van Catrice dat uit het assortiment is gegaan. Afwerken met een likje mascara van Maxfactor en klaar is de look!


Steek jij soms een touch of color in je ooglooks. Ben je net zo fan als mij, of hou je het toch liever iets neutraler?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten