donderdag 27 september 2012

NOTD: Mojito butterflies

 
Eindelijk weer eens een update van mij, I know shame on me :(( Ik heb de afgelopen tijd al mijn nail-arts op foto gezet, dus daar kunnen jullie er de komende tijd wel wat van verwachten. Tegenwoordig draag ik echt non-stop nail-art and I loveee doing it! ^^
 
 
Deze vond ik echt superleuk en daar heb ik echt onwijs veel complimentjes op gekregen, echt niet normaal! Deze zijn geïnspireerd op vlinders, misschien had ik beter een ander kleurtje gekozen zodat het nog net iets duidelijker was, maar ik moest dat kleurtje gewoon op mijn nagels doen, ik kon niet wachten! :p
 
 
Als basislakje heb ik "mojito" van Ciaté gebruik en verder nog een witte en zwarte tip-painter van So Easy en nog een glitter striper van Essence. Basecoat is van China Glaze en de topcoat die ik voor het ogenblik gebruik is er eentje van Herôme.
 
Hope you liked it! :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten