zondag 29 juli 2012

Gorgeousness #1: teal oogschaduws


Vanaf vandaag heb ik een nieuw soort artikeltjes voor jullie. Ik ga af en toe eens mijn stash uitzoeken en er een paar mooie oogschaduws, lipsticks, lipgloss, nagellak,.... van eenzelfde categorie uithalen en deze voor jullie swatches. Ik ga proberen om zoveel mogelijk merken aan bod te laten. Vandaag beginnen we met teal kleurige oogschaduws. De laatste tijd draag ik best wel vaak een teal kleurig oogpotloodje of oogschaduw om net iets meer accent op mijn ogen te leggen. Gosh I love teal!


V.l.n.r. Catrice 190 petrol keeps me running - JG - Peggy Sage Vert bleu  - Wet'n wild Mega eyes


V.l.n.r. Catrice 190 Petrol keeps me running- JG - Peggy Sage vert bleu - Wet'n wild Mega eyes


V.l.n.r. Catrice 190 Petrol keeps me running - JG - Peggy Sage Vert bleu - Wet'n wild Mega eyes

Teal oogschaduws of oogpotlood vind ik een kleurtje dat iedereen staat. Het geeft je ogen net dat ietsjes extra zonder er ordinair uit te zien met blauwe oogschaduw op. Je kan een lijntje boven of onder je oog aanbrengen (superhip deze zomer! kijk maar naar Dior!) of in combinatie met een bruine oogschaduw kan je er een prachtige ooglook mee maken! Meestal ga ik voor een teal oogpotloodje op mijn waterlijn en onderste wimperrand. Luuuuv it! <3

Mijn favoriet van deze 4 oogschaduws is die van Catrice. Er zit een supermooie shimmer in, de kleur is prachtig en hij is super gepigmenteerd. Die van Peggy Sage vind ik ook heel mooi, maar die brengt een beetje poederig en stroef aan. De andere twee kleurtjes neigen meer naar het lichtblauwe en dat vind ik bij mijn oogkleur niet zo mooi staan.

Draag jij soms teal oogschaduw in je looks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten