donderdag 5 juli 2012

Dior Addict crystal gloss sweet peach


Dior kwam in 2010 uit met de Dior Addict crystal glossjes. Deze week was ik lucky om er eentje in de uitverkoop bij Planet parfum te vinden voor €12 ipv €28! Een koopje dus dat ik niet kon laten liggen. Deze pretty goodies lagen in dozen vlak naast de kassa en de verpakking was gesloten met lakkertjes, dus kon ik op voorhand niet zien hoe de lipgloss er zou uitzien en heb ik hem op de gok gekocht, net als mijn andere make-up aankoopjes van die dag. Ik had liever een glossje met wat meer kleur gehad, maar toch ben ik er heel blij mee! Dior glossje come tot mama! :)



De lipgloss komt in een mooie pretty verpakking, die ik er stiekem wel heel luxe vind uitzien en deze het liefst opbreng als er zo veel mogelijk mensen op staan te kijken :p Het logo staat erin gedrukt en het heeft de welbekende zilveren dop. Deze lipgloss zou glans, volume en kleur moeten geven. Op 2 van de 3 puntjes is deze gloss perfect geslaagd, maar op vlak van kleur is dit toch een dikke fail :( In de verpakking ziet het er een beetje peachy uit, zoals de naam ook wel al doet vermoeden, maar qua kleur is de pay off op mijn lippen nihil. Gewoon een doorzichtig glossje, niets meer of minder...


Zo ziet hij eruit op mijn lippen, gewoon een subtiel glansje. Jammer dat er geen kleurtje aanzit, maar toch ben ik blij met dit glossje! ^^

Heb jij al eens dure producten tegen een cheap prijsje kunnen kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten