vrijdag 13 april 2012

Fashion wishlist





Bershka - €35,99

Iets wat echt bovenaan op mijn wishlist staat is een jeans vestje. Ik heb het al zo vaak op lookbook zien voorbij komen en je kan het ook op superveel dragen! Op een jeansbroek vind ik het zelf niet zo mooi staan, maar hé, ik draag dan ook zelfden nog een jeansbroek :p Geef mij maar een leuke gekleurde broek. Ook staat dit super op een kleedje, kijk maar naar Katy Perry in haar laatste videoclip! ^^  Dit model vind ik wel heel leuk en de kleur lijkt me ook goed.






Zara - €29,99

Gisteren zagen jullie in mijn spring haul al een mintkleurtige broek voorbijkomen, maar ik heb in het pashokje in de Zara nog ferm zitten twijfelen tussen een aantal andere kleurtjes, deze pastel oranje en pastel gele vond ik ook supermooi, dus deze wil ik best wel aan mijn kledingkast toevoegen! ^^


Zara - €29,99

Deze heb ik ook gepast in de Zara, maar jammer genoeg was deze er enkel nog in een medium, en ik heb een small nodig. Ik vind het altijd leuk om hemden over een topje los te dragen of hem gewoon met de uiteinden samen te knopen. Staat altijd zo leuk vind ik. En ik wil eens een jeans hemd in plaats van een grijze blouse om dat te doen ^^




Bershka - €29,99

Dit is dezelfde blazer als ik in het blauw gekocht heb, maar dan in een lekker vrolijk koraalkleurtje. Lekker zomers en fris. ^^
Wat staat er op jullie fashion wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten