zondag 15 januari 2012

Kruidvat haul


De laatste tijd koop ik echt heel weinig make-up, shame on me!!! En als ik make-up koop dan koop ik liever high-end merken zoals MAC. 75% van mijn meest gebruikte make-up is van MAC, dus geef ik liever daar geld aan uit. Dan spaar ik liever voor iets duurder dan veel goedkope make-upjes. Maar de laatste weken heb ik toch enkele leuke make-upjes weten te scoren in het Kruidvat!


Als eerste 3 lipproducten. Een Catrice colour show lipglossje in de kleur 050 purple reign voor €1. Dan een Essence stay with me lipglossje in de kleur 030 Candy bar voor €1,99. De lipglossjes van de stay with me lijn vind ik trouwens heel fijn, ik heb nog een ander kleurtje en dat is bijna opgebruikt op 2 maand omdat ik het zo vaak gebruikt heb! En dan als laatste een lipstain uit de Essence vampire love collectie in de kleur 01 Bloody mary voor €1.


Dan kon ik nog 2 palettejes uit de Catrice Papagena collectie. Deze waren ook maar €1 per stuk en ik vond het echt mooie kleurencombinaties! Vooral het rechtste paletteje!


Dan kocht ik nog een mosgroene/ olijfgroene gelliner uit de Essence Natventurista collectie voor €1. Een leuke afwisseling voor zwarte en bruine gelliner. En dan kocht ik nog een groene mascara van Essence, als je hem ophebt zie je eigenlijk totaal niet dat het groen is, het lijkt meer zwart.


Deze had ik al vaker zien liggen en op het punt gestaan om ze te kopen aan de volle prijs, maar toen ik deze eergisteren in de uitverkoopbak voor €2,50 zag liggen kon ik deze gewoon niet laten liggen, deze prachtige highlight bolletjes ala Guerlain métheorites, love it! <3


En dan kocht ik als laatste nog dit pretty paarse nagellakje van Catrice in de kleur 120 plum play with me voor €2,50.

Zo, dit waren mijn Kruidvat aankoopjes van de laatste tijd, heb jij nog leuke make-upjes kunnen kopen de laatste tijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten