zondag 30 oktober 2011

Love the look!

Sinds kort ben ik helemaal addicted aan lookbook. Ik vind er echt zo veel inspiratie, en tegelijk hou ik er een HUGE wishlist aan over. Elke dag als ik een half uurtje vrij heb ga ik eens tussen al die inspirerende looks kijken. Kijk je even mee?

prachtige destroyed broek, baggy shirt, tunnelsjaal + lovely shoes (Ik wil er ook zo, deze staan al zeker op mijn wishlist, love those! ^^) = super easy en pretty outfit!

Gotta love de lederen broeken/leggings! Ik vind ze zo leuk staan! Misschien moet ik ze tijdens mijn volgende shoptripje toch maar eens passen ^^


Super baggy oversized pull,  I want it! Omg, love the shoes!


Heel veel laagjes over elkaar, superleuk, én superwarm!


Pretty! Oh, een sjaal met luipaarden print, op de wishlist please..^^


Heel comfy en winters, love it!


Again, de oversized pull in een prachtige kleur!


Dat zie je de laatste tijd ook supervaak, een shortje met panty's eronder, ga ik ook eens proberen!


Die mantel is eht prachtig! Ik heb er ook dringend weer eens een nieuwe nodig nu het terug een beetje kouder begint te worden.


Zo'n simpele outfit, maar toch ZO mooi!


Whiii, kleurijke poncho, me liky! ^^


Baggy pull met een shortje en panty's, looks good!


Dat shirt geeft echt kracht aan deze outfit, oversized shirt mét leuk motiefje.


Ik moet en zal een bordeau/ burgundy kleurige broek hebben deze herfst/winter! Ik heb het al zoooo vaak gezien, en ik vind het zo prachtig! Supermooi in combinatie met het shirt!

Ik heb al 380 looks in mijn lookbook mapje op mijn laptop staan, en er komen er dagelijks bij, dus ga ik af en toe een een aantal foto's online zetten met mijn inspiratie, misschien krijgen jullie er ook nog inspiratie van ^^

Zijn jullie ook zo addicted aan Lookbook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten