donderdag 20 oktober 2011

Jouvert cosmetics review oogschaduws


Enkele weken geleden liet ik jullie een preview zien van een voor mij toch nieuw en onbekend merk; Jouvert cosmetics. Ik kreeg een heleboel leuke producten om te testen, en vandaag ga ik beginnen met een prachtig paletteje met 3 oogschaduws erin. Dit paletteje zat vorige maand ook in mijn favorieten van de maand, dus ik denk dat je dan al wel weet of ik het goed of slecht vind... :p



Het paletteje komt heel luxueus verpakt in een apart zakje. Dit zie je vaak ook bij dure merken zoals Chanel, Dior,.... Het doosje zelf vind ik dan weer een beetje goedkoop aanvoelen, maar op zich is het nog wel oké.



In dit paletteje zitten 3 kleuren oogschaduw en een spiegeltje. Een spiegeltje vind ik altijd een leuke extra zodat je het ook kan gebruiken als je geen spiegel in de buurt hebt. Er zit een donkerbruine kleur met een gouden shimmer in, een middelbruine neutrale kleur met een gouden sheen en een prachtige berry-achtige kleur.




De pans van de oogschaduws zijn vrij groot. Ze bevatten elk 3 gram, wat redelijk veel is voor een oogschaduw. Dit paletteje koop je apart en je kan er dan afzonderlijk oogschaduws bijkopen om het op te vullen. Zo heb je zelf een paletteje naar je eigen keuze.


Hierboven zie je de swatches van dit prachtige palette. Ik denk dat je nu wel snapt waarom ik zo enthousiast ben? De oogschaduw geven een super pigment af en zijn mooi blendbaar. Op de swatches kan je ook zien dat de oogschaduws allemaal een soort van mettalic sheen in zich hebben. De eerste kleur is een supermooie donkerbruine oogschaduw die je perfect in de crease of onder je oog kan gebruiken. De middelste kleur is een middelbruine en neutrale kleur met een supermooie gouden glans. Deze kan je over je bewegende ooglid of in de crease gebruiken. En dan de laatste kleur, got to love it! <3 Het is echt een supermooie berry kleur die super is voor in de herfst. Alleen jammer dat de laatste een klein beetje kruimelig is.

Zoals je ziet ben ik zeer enthousiast over dit paletteje! Je kan zelf kiezen of je een palette van 3 of 6 oogschaduws wilt en die kan je dan naar eigen keuze vullen met oogschaduws.

Een gevuld palette met 3 oogschaduws kost €45 en eentje met 6 oogschaduws kost €85. Ze zijn niet heel goedkoop, maar je krijgt er weer wat voor terug. Ik vind dat de oogschaduws echt van super kwaliteit zijn! Je kan deze oogschaduws in de webshop van Jouvert cosmetics kopen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten