woensdag 7 september 2011

Mac me over review



De trouwe MAC fans konden zich afgelopen zaterdag weer aan een fantastische collectie verwachten; de MAC me over collectie. Deze collectie bestaat uit 3 hoofddelen (basic, iselandic cool en new black). Zelf ben ik niet bij de MAC geraakt zaterdag, maar als ik de komende tijd eens in de buurt kom ga ik zeker eens een kijkje nemen! Wel heb ik enkele lipproducten uit deze collectie die ik jullie toch graag eens laat zien!



Als eerste een prachtige lipglass in de kleur "plum fun". Een soort van plum berry kleurtje. Je kan hem dekkend aanbrengen voor mooie donkere berry lippen of weer heel sheer voor een mooie stain.


Dan heb ik een lipglass in de kleur social light. Een heel mooi, neutraal en draagbaar kleurtje. Deze heeft een goud/bronzige kleur die er heel mooi naturel uitziet op de lippen, maar toch een heel mooie glans geeft.



En dan als laatste de matte lipstick in "prince noir". Deze ziet er heeeel donker uit in de verpakking, maar eenmaal opgebracht is hij een stuk draagbaarder. Voor mij nog altijd een heel ondraagbaar kleurtje, maar soit ^^. In de verpakking lijkt hij heel donkerbruin, maar aangebracht is hij tussen bordeau en paars in. Een heel speciaal kleurtje, maar ik vermoed dat het bij bepaalde mensen heel mooi zal staan.


V.l.n.r social light, plum fun, prince noir.

Mijn persoonlijke favoriet van de drie is social light, gewoon omdat die heel draagbaar en naturel is, maar toen een heel mooie sheen geeft aan de lippen. De collectie bestaat uit nog een heel aantal lipproducten, dus zeker eens een kijkje waard! Verder zitten er ook nog een heleboel oogschaduws, blushes, CCB's ,.... in deze collectie.

Hebben jullie iets uit de MAC me over collectie gekocht? Of zijn jullie van plan om iets te kopen uit deze collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten