donderdag 21 april 2011

LOTD


Vandaag heb ik een look of the day voor jullie. Het is echt al superlang geleden dat ik dat nog eens heb gedaan en deze zag ik nog op mijn fototoestel staan, dus wou ik jullie deze laten zien. Ik vond hem persoonlijk wel geslaagd. Twee maand geleden ofzo was ik opgemaakt door het ici paris xl team van Gent Zuid voor een casting van Elite, en dit is het resultaat!


Een best wel neutrale look met heel rustige lippen en niet te veel gezichtsmake-up (foundation + perzikkleurige blush), veel eyeliner en veel te veel mascara! Mijn wimpers stonden echt stijf van de mascara, echt niet normaal! xp


Phaha, hier kan je mijn stijve wimpers zien xp. Mijn wenkbrauwen waren met een wenkbrauwpotloodje gedaan wat ik wel heel mooi vind. Ik doe het zelf altijd met wenkbrauwpoeder, dus misschien moet ik ook maar eens een wenkbrauwpotloodje gaan halen! Mijn lippen vond ik wel heel mooi. Maar natuurlijk ben ik vergeten vragen welke lipstick en gloss het was, typisch! xp

Wat vinden jullie van deze look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten