woensdag 27 april 2011

Axel David tas


Vandaag ga ik het over mijn prachtige Axel David tas hebben. Ik heb deze al een maand ofzo in mijn bezit, en ik ben er dol op! Hij is lekker ruim, stevig en heeft een mooi model. Wat kan je nog meer wensen bij een tas? Deze tas komt van bij de superleuke webshop tas.nl vandaan.



Het motiefje van de tas zijn allemaal vierkantjes die erop gestikt zijn. Dit geeft een ruitjes effect op de tas. En op de buitenkant hangt er ook een klein zilveren plaatstje met "Axel David" erop.




De tas heeft een mooie vorm en model, dus als je hem neerzet zal hij niet gewoon inzakken. Hij is best wel ruim, je kan er gerust een paar schoolboeken enzo insteken. Dan kan er nog iets om te eten en te drinken in en mijn make-up tasje, dus space enough! En voor als je niet graag een zware tas over je schouders hebt zit er ook nog een extra hengsel bij om hem langer te maken.


En het leuke aan de binnenkant is dat er nog een extra vakje is voor mijn gsm enzo en voor wat kleine spulletjes in te steken. Langs de buitenkant zit er ook nog zo een vakje met een rits. Wat ik ook wel handig vind is dat er vlak naast dat vakje aan de binnenkant een koort hangt war ik mijn sleutels kan aanhangen. Zo hoef ik maar in mijn tas te voelen en ik heb mijn sleutels direct gevonden! Handig voor een sloddervos als ik! xp

De levering was ook prima!De verzending is gratis en de tas was na enkele dagen binnen in een MEGA doos en in papier en plastiek zodat de tas niet zou beschadigen! Het leuke aan tas.nl is dat je echt een enorm groot assortiment hebt! En je kan in verschillende prijsklasses zoeken dus vind je bij elk budget wel een mooie tas die je aanstaat!

Neem dus zeker eens een kijkje op tas.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten