zondag 6 maart 2011

MAC Wonder Woman mighty aphrodite


Sinds gisteren (zaterdag) is de nieuwe MAC collectie uitgekomen; Wonder Woman. Ik keek hier echt naar uit! De verpakkingen trokken me echt aan, en dan de mega sizes!

Maar er waren deze keer ook veel mensen die deze collectie echt afschuwelijk vonden. Deze kant versta ik ook wel omdat hij misschien een stuk kinderlijker is dan we normaal van MAC gewend zijn.

Maar, to the point :p. Donderdag was het preview night in Gent, maar ik kon jammer genoeg niet gaan. Gelukkig vond mijn zus het fantastisch om dit eens mee te maken, dus wou zij met veel plezier gaan. Toen bracht mijn zus ook deze prachtige blush voor me mee; mighty aphrodite.


Omg, kijk eens naar die fantastische verpakking! Het lijkt of je recht in een stripverhaal terecht bent gekomen. Ik vind dit echt zo geweldig!


Zelfs aan de binnenkant hebben ze gedacht, deze is voorzien van superleuke sterretjes. I love it so much!



De verpakking van de blush zelf is langs de bovenkant rood met het wonder woman logo erop en langs de onderkant blauw. Super combi!



Langs de binnenkant zit er een handig spiegeltje en de binnenkant is ook voorzien van een leuk gouden randje. Zoals je ziet is dit een duo-blush. Het grootste gedeelte is perzikkleurig en het kleinste deel is een beetje koraal achtig.


Hierboven zie je enkele swatches. De eerste swatch is de perzikkleur, de tweede de koraalkleur en de derde is beide kleurtjes gemengd. Ik vind ze alledrie wel leuk. Ik kan eigenlijk nu nog niet beslissen welke ik het leukste vind. Maar ik weet zeker dat ik deze blush superveel ga dragen en dat dit een grote favoriet van mij gaat worden!

Hebben jullie iets van de MAC Wonder Woman collectie gekocht? Of zouden jullie graag nog iets van deze collectie aanschaffen? Let me know ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten